پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
ایمان سهیلی :
با جذب و حمایت سرمایه گذار برای احداث مجتمع
تفریحی ، اقامتی لولمان به بهره داری می رسد .
 
ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری ، صنایع دستی رشت :
با جذب و حمایت سرمایه گذار برای احداث مجتمع تفریحی ،
اقامتی و پذیرایی لولمان به بهره داری خواهد رسید .
 
 
 
سرویس گردشگری موج برنا - گیلان از دیرباز مهد گردشگری بوده و هست ، اما آنچنان که در سالیان اخیر برای توسعه این صنعت تلاش شده است کاری صورت نگرفته بود . ساخت مجموعه های بومگردی ، تشویق هنرمندان موجب توسعه و رونق این صنعت شده است و اگر معضل کرونا ویروس نبود شاید امروز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت می شدیم .
 
ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری ، صنایع دستی رشت : با جذب و حمایت سرمایه گذار برای احداث مجتمع تفریحی ، اقامتی و پذیرایی لولمان به بهره داری خواهد رسید .
ایمان سهیلی رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت در بازدید از پروژه گردشگری شهر لولمان به اهمیت حضور سرمایه گذاران در صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود : بدون شک ورود در این صنعت می تواند ضمن بهره مندی از سود مادی ، سود معنوی را هم داشته باشد . ضمن اینکه می تواند در رشد اقتصادی و راهبردی صنعت استان سهیم باشد .
ایمان سهیلی به اهمیت تجهیز و آماده سازی پروژه لولمان هم اشاره کرد و گفت : شرایط خاص حاکم بر کشور و جهان گردشگری را تحت شعاع قرار داده است اما انشاالله با ریشه کن شدن این ویروس می تواند زمینه رشد سرمایه گذار و منطقه داشته باشد .

 رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت ضمن بازدید میدانی از روند اجرایی پروژه به همراهی اداره میراث فرهنگی اشاره کرد و خاطر نشان کرد : در سال اخیر مکررا با حضور میدانی و میز خدمت در بین هنرمندان و صاحبان صنعت گردشگری و صنایع دستی سعی نمودیم تا در کنار صنعتگران باشیم و اعلام می دارم ، برای هر مشاوره به صاحبان صنایع آماده ایم .

وی در جریان بازدید از این مجتمع تفریحی ، اقامتی و پذیرایی از روند کاری پروژه ، چگونگی پیشرفت هم در جریان قرار گرفت .
 






Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna